Zásady zpracování osobních údajů
Zásady
ochrany osobních údajů
I.
Základní ustanovení
- Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení
Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v
souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále
jen: "GDPR") je ToMilog s.r.o. IČ 06421075 se sídlem Nám. V. Čtvrtka
852, Jičín 506 01 dále jen: "správce").
- Kontaktní
údaje správce jsou
adresa: Nám. V. Čtvrtka 852, Jičín 506 01
email:
infoopkauf.cz
telefon:[1] +420 608 394
887
- Osobními
údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné
fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze
přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor,
například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo
na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické,
ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
- Správce nejmenoval ověřence pro ochranu osobních
údajů. [2]
II.
Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních
údajů
- Správce
zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které
správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
- Správce
zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění
smlouvy.
III.
Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů
- Zákonným
důvodem zpracování osobních údajů je
- plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl.
6 odst. 1 písm. b) GDPR,
- [3] oprávněný
zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání
obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
- [4] Váš
souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro
zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve
spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační
společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
- Účelem
zpracování osobních údajů je
- vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností
vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány
osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa,
kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění
smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze
strany správce plnit,
- [5] zasílání
obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
- Ze strany správce dochází[6]
k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.
S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.
IV.
Doba uchovávání údajů
- Správce
uchovává osobní údaje
- po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností
vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z
těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
- [7] po dobu,
než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu,
nejdéle 5 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
- Po
uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.
V.
Příjemci osobních údajů (subdodavatelé
správce)
- Příjemci
osobních údajů jsou osoby
- podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci
plateb na základě smlouvy,
- podílející se na zajištění provozu služeb,
- zajišťující marketingové služby.
- Správce nemá / má [8] v úmyslu
předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní
organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé
mailingových služeb / cloudových služeb.
VI.
Vaše práva
- Za
podmínek stanovených v GDPR máte
- právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15
GDPR,
- právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR,
popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
- právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
- právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21
GDPR a
- právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
- právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo
elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto
podmínek.
- Dále máte
právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se
domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.
VII.
Podmínky zabezpečení osobních údajů
- Správce
prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření
k zabezpečení osobních údajů.
- Správce přijal technická opatření k zabezpečení
datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména …[9]
- Správce
prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
VIII.
Závěrečná ustanovení
- Odesláním
objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste
seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu
přijímáte.
- S těmito
podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového
formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami
ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
- Správce je
oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů
zveřejní na svých internetových stránkách, případně Vám zašle novou verzi
těchto podmínek na e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.
Tyto
podmínky nabývají účinnosti dnem 1.1.2023